Musik..

Musik är ett märkligt fenomen.. Jag kan tro att jag är trött på en skiva, men sen när jag väl lyssnar på den så får jag nästan gåshud av att den är så bra! Till artisterna som jag aldrig tröttnar på hör Kent, Red hot chili peppers, U2.. Fast när jag tänker efter så tröttnar jag inte så fort ändå kanske.. Ofta är ju låtar förknippade med någon känsla eller period i livet som det är rätt trevligt att tänka tillbaka till.. (Även om själva perioden var högstadiet eller gymnasiet som jag tyckte var bitvis tradiga perioder..) Idag har jag iallafall haft en sån dag när jag dammat av alla gamla högstadieskivor och njutit.. Länge sen jag lyssnade på Millencolin, Oasis och Blur.. Nu är jag nog ännu mer allätare än förr.. R'n'b, rap, hip-hop, rock, pop, hårdrock, ja det mesta funkar! :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

tja... Den mesta musiken funkar för mig med... Jag tycker att det är häftigt med musik, för oavsett vilka politiska idéer man har sà stàr alltid musiken över det. Det där med Gleis 7 var jättemystiskt, det är till 25 àr, jag är 25 àr i àr och jag fick köpa halb tax som det var samma àlder pà men inte Gleis 7, mycket märkligt! Coolt med fest pà Atlantis! Hoppas att din ekonomi ser bra ut! Inga kastanjer än.. men det ska jag absolut prova pà... Idag är det en underbar dag i Basel och vi ska sitta vid Rehn och dricka öl, sedan fàr vi se vart vi tar oss... Det brukar oftast sluta pà Paddys,he he he
Ha det!
Kram Cicci

Postat av: Cecilia

Tjo... Jo jag är äldre än de flesta, men här finns lite fler äldre tjejer ocksà... Fast jag har inte nàt problem med àlder, jag röjer pà ändà... Vad pysslar du med nu för tiden dà? Fick för mig att du utbildar dig till polis eller nàt... Basel är livet!!! Ha det.. Kram Cicci

2006-09-02 @ 11:45:58
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: Danne

Millencolin...nu börjar hon äntligen snacka lite vettigt.

2006-09-03 @ 00:21:41
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hej, Ska hälsa sà hjärtligt fràn Lena! Kram Cicci

2006-09-07 @ 14:08:24
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback