Paddorna i Göteborg..

Vi tre sommarjobbande "vaktpaddor" tog en tur till Göteborgskalaset. Vi hade riktigt roligt (skrattar fortfarande när vi tänker tillbaka..)

Paddorna i GBG

Jenny, Johanna och jag.

Vi var en sväng på Kajplats 6 (tror jag det hette).. Där var Peter Siepen dj, och Johanna kunde inte bärga sig utan "var tvungen" (jag kan dock ha haft ett finger med i spelet) att smyga fram och ta en bild på honom med min mobil.. En riktig close-up, he he!

 

Jag har även en fin bild på Johanna och samme man, samt en bild av mig och honom (dock något mörka bilder).. hrrmmm...lite pinsamt och fjortis men.. =) Roligt såhär i efterhand! Kul att ta fram på lektionerna och fnissa lite grann!
Kvällen började bra med att Jennys systers hund bet mig riktigt hårt i näsan så att det började blöda.. Tur att vi hade så roligt sen ändå! :-D



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, Jag har pratat runt och det är Emma en jättehärlig tjej fràn Skàne som är i din familj nu :D Hon verkar trivas bra! Jag kollade in pick wicks iaf, men jag har roligare pà paddys... Det var nog ganska lite folk ocksà för det var en festival här i stan. Ha det bra. Hälsar Cecilia

2006-08-27 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback