Sent tjejsnack v. 50..

Jag har dröjt lite med att blogga veckans tjejsnack.. Men bloggen har ju funkat lite sisådär också.. Men här kommer det iallafall!
Temat denna veckan är musik.

· Lyssnar du ofta på musik?
Ja. Varje dag, hela tiden om inte TV'n är på.. Nästan iallafall..

· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Oj, svårt. Jag får säga topp 3 då.. Red Hot Chili Peppers album "Californication", Foo Fighters låt "Monkeywrench" eller Bob Hund live.. :-) De är nog på delad plats allihop.. :-D

· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
HAR sjungit i kör, senast på högstadiet.. Eller ja, jag var hjälpledare i en kör för 2 år sedan också.. Jag har spelat fiol i x antal år (och har glömt allt).. Kan plinka hjälpligt på gitarr och spelar numera mest näsflöjt, ha ha!

· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Vad menas med träffa? Jag har pratat med några stycken efter konserter.. Uno Svenningson, Thomas Öberg (bob hunds sångare), Patrik Isaksson och fått brev av Janne Kask, he he.. :-D Har inga foton dock.. Bara på mig och Peter Siepen, ha ha ha!!

· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Svårt.. Men det får nog bli Madonna. Hon är sjukt stor!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Häftigt med vapenlektion!

Hoppas att pepparkakorna blev goda!

Träffen var trevlig men jag var lite sjuuk :(

Jepp sista helgen i Basel och den ska jag inte ens spendera här, ha ha ha. Ska fara till Karlsruhe och besöka Jan... Sà var det med det... HE he.

Ha en trevlig helg.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback