Äntligen är bostaden fixad!!

Och vilken bostad dessutom!! En fyra på 118 kvm! Inte illa! På landet! Så nu ska vi flytta från stan ut på landet och bo bland kor, hästar och får! Jag tycker det ska bli kanon! Jag har alltid velat bo på landet, så det ska bli spännande att testa på nu hur det verkligen är!

Framsidan

Här är själva hyreshuset.. Med brorsorna framför. Vi ska bo på nedervåningen, till vänster.

Stort vardagsrum

Härligt med stort vardagsrum! Braskamin fanns det också i vardagsrummet.. Kanske inte precis de färgerna på tapet som vi hade velat ha, men trivs vi bra så får vi väl ändra på tapeterna såsmåningom!

Utsikt från uteplatsen

Till lägenheten hörde också en uteplats som hade denna underbara utsikt! Det kan också nämnas att vi har tillgång till badplats, får låna båt (till fiske :-D), grillplats nere vid sjön och att vi får stycka av mark och använda som beteshage till Onyx. :-) Sen fanns det ju massor av ytor som vovvis kan springa omkring på! Så hon lär trivas!!
 
Än så länge verkar det vara väldigt bra, hoppas att vi trivs lika bra när vi väl flyttar dit!
Alla kära vänner och släktingar: välkomna att hälsa på fr.o.m Januari!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men oj oj oj oj oj oj vilken lya!!!!! Det ser ju alldeles fantastiskt ut! Jag är verkligen avundsjuk... fabulos! Vart bor ni nu dà? Och hur stort? àh jag tror att det kommer att bli jättebra!

Jaaaa jag har träffat honom...tihi sov där inatt... oj oj oj jag e jätte förälskad! Men jag tar det som det kommer just nu, tänker inte för mycket... det brukar jag nämligen vara expert pà annars...

Lycka till med plugget! även om det kan vara jäkligt segt ibland.

Kram Cicci

2006-10-03 @ 00:06:50
Postat av: Victoria

det ser ju jättefint ut!!! Där har ni verkligen haft tur!!! =O) Skönt att kunna ha hästen i närheten också. Hur långt är det in till stan? (är det till torsby då?) Får man fråga vad hyran ligger på, på en så fin lägenhet i torsby?
Nu när ni har så stort så kommer vi gärna och hälsar på (och kanske sover över?) om vi är välkomna såklart...:o)
Glömde och fråga...vad ska Joel jobba med där uppe...har han hittat något?

Kram kram

Postat av: Victoria

Ok...Men det var ju inte dyrt om det är varmhyra...=O) tycker jag är väldigt överkomligt!

2006-10-03 @ 17:05:52
URL: http://tira.blogg.se/milla
Postat av: Cecilia

Hej. Min helg var jättetrevlig. Mina föräldrar àker hem tidigt pà söndagmorgon. Sen har jag en vecka heeeelt själv! Eller nja jag hoppas ju pà lite manligt sällskap förstàs ;P

Usch jag vet precis hur det är att bo litet, jag och min förra kille bodde i en etta med katt och alldeles för mycket möbler! Nej eran nya lya verkar ju alldeles perfekt!

Visst är det härligt att vara nykär och alldeles nipprig, men samtidigt är det skönt att ha det stabilt ocksà. Inget spel, kommer han att ringa? Hur länge ska jag vänta innan jag svarar pà sms? Ja du fattar... Skönt när man känner varandra ocksà liksom... ja du fattar vad jag menar. Vad hände med din swissguy?

Hoppas du àt gott!
Kram Cicci

2006-10-03 @ 23:05:32
Postat av: Victoria

Hehe...Jo det är klart att man funderar på att bli värmlänning ibland. jag tror jag är mer sugen än milla dock. :o) men för ett kortare tag...kanske ;o)
Det låter ju som om folk är vänliga och att det kanske inte är jättesvårt att fixa lägenhet?
Vi får hälsa på er och se vad vi tycker..

Kram Kram

2006-10-04 @ 12:01:36
URL: http://tira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback