EFIT 17 Oktober

Usch säger jag bara.. Så slarvig jag var igår! Jag missade flera timmar när jag var i skolan.. (Kändes lite dumt att dra fram kameran under föreläsningen, så jag skippade det..) DESSUTOM glömde jag bort mig nån timme på kvällen med.. Men, men.. Inte så mycket att göra åt! Här kommer de bilder jag faktiskt tog!

Morgonbus

07.30 Zelda är för en gångs skull morgonpigg och leker med "smättbollen" under bordet medan Joel äter frukost.

Löptur

08.30 Jag och Zelda ska precis ge oss ut på en kort löptur. Vi sprang ca 5 km och jag kände mig inte riktigt i form.. 

Frukost!

09.30 Jag njuter av en välförtjänt frukost; havregrynsgröt med blåbär till.. :-)

Sedan var jag i skolan mellan 10 och 12..

Lunchdags

12.30 Sedvanlig lunch till McGyver på tv. Synd bara att jag aldrig hinner se slutet.. ;-)

Sedan var det dags för föreläsningar igen mellan kl 13 och ca 15.30..

Dags att cykla hem

Ca kl 15.30 Dags att cykla hemåt!

Inkallning med Zelda

16.30 Promenad och lydnadsträning med Zelda. Här tränar vi inkallning.. :-) Svårt att fånga hennes rörelser på bild! 

Surfar lite..

17.30 Jag sitter och slösurfar lite.. Kollar om någon kommenterat mina bloggar bland annat.. :-)

Eftermiddagsfika

18.30 Kaffedags.. Zelda tycker att hon får för lite uppmärksamhet och försöker få Joel till att kampa med henne...

Mys med tända ljus

20.30 Mysigt med tända ljus och ljuv musik.. :-) Skönt att stänga av teven emellanåt också!

Joel dammsuger

22.00 Joel dammsuger upp Zeldas avklippta klor.

Seinfeld

Ca 23.00 Seinfeld på teve... Och därmed även dagens sista bild.. :-)

Ska försöka prestera lite bättre nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Becka,
Jag fattade vad du skrev :D tyckte väl inte att det var sà mycket fel heller.
EFIT är verkligen en rolig idé.
Jag hàller med om det där med ensamheten, fast jag brukade älska att vara hos mina föräldrar. Jag sov och sov och sov... he he he, älskade tystnaden hos de.
Marknaden startar sista helgen i oct och hàller pà 2 veckor. När kommer du hit? Glömt bort... det var väl senare eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback