Joy joy joy!

Så var det då klart att Staffan också ska flytta till Torsby och börja jobba där! Ha ha! Komiskt! Den lilla "hålan" kommer att invaderas av tre småländska syskon.. He he. Jag tror det kommer bli jättebra! Extra kul nu med båda brorsorna där uppe!

Idag har det varit folk och tittat på vår nuvarande lägenhet.. Och jag väntar på att fler ska komma.. Jag kände mig tvungen att städa lite innan de kom.. Inte för att jag tjänar något på om lägenheten hyrs ut, men men.. Jag vill ju inte att de ska äcklas av smutsen och hundhåren.. ;-)

På måndag är det dags att åka till Strasbourg.. Och resan känns mycket mycket roligare nu, sedan James och Josh bestämt sig för att komma upp och hälsa på mig på onsdag! Gaaah! Har inte träffat dem på snart ett år! Det ska bli riktigt kul att träffa "chickenlegs" och "the sloth" igen.. Ha ha!

Nej nu får jag ta en promenad med Zelda. Och hoppas på att det inte kommer någon som vill titta på lägenheten under tiden!
So long!

Dagens låt: Keith Urban - Nobody drinks alone (Vet inte vad det är med låten som jag gillar, kanske texten som är lite speciell.. Mysig är den iallafall! Typisk country: melankolisk, sorglig.. :-D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback