Min personlighet via min grisbild

Såhär blev min bild.. (Ja jag vet, inte särskilt snygg, men det är ju apsvårt att rita med datormusen! ) Och utlåtandet följer nedanför..
min gris

You drew the pig:

Toward the middle, you are a realist.

Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.

With few details
, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.

With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.

The size of the ears indicates how good a listener you are.
The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener

The length of the tail indicates the quality of your sex life.
And again more is better! You drew medium sized tail

Testa själv:
http://drawapig.desktopcreatures.com/drawapig.asp?ok=1&f=

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha ha ha jag dör!!! Vart hittar du alla sidor? Jag är verkligen imponerad av människor som kan surfa. Jag kan verkligen inte det! Men jag kan ju med hjälp av dig hitta knäppa och roliga saker!

Ja visst är det vackert! Men Schweiz är ju verkligen ett underbart vackert land!

Vilken tokstolle du verkar ha träffat i Schweiz dà, vad heter han he he he sà jag vet vem jag ska akta mig för :P Skönt med perspektiv! Det behövs ibland! Bra att du dissade bad boysen och hittade din stabilitet!

Jag tycker absolut att du ska klippa dig! Det är roligt med förändringar och att klippa sig kan verkligen göra stor skillnad! Det gäller att vàga lite och inte vara fast i gamla spàr hela tiden. Inte för att jag tror att du är det, men ändà.
Kram CC

2006-10-05 @ 01:05:58
Postat av: Victoria

hej...Nu har vi fått en resedagbok... Lägg gärna till den till länkar så du kan besöka oss regelbundet!
www.mintur.se/medlem/vickypicky
testa så den funkar men det tror jag;o)
Ha det gött!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback