Tentafest!

Igår hade vi tentan i kursen "våld i nära relation".. Den kändes faktiskt ganska lätt! Så det innebär väl att det gick dåligt.. Brukar vara tvärtemot vad jag känner..
På kvällen hade Malin och Tessan tentafest.. Jag, Jenny och Johanna började hemma hos Johanna för att göra oss iordning..

Hos Johanna

Här är vi samlade i Johannas soffa..
Jenny skulle ta ett spontant kort på mig och henne..

Nere i hörnet

..men bättre fotografer har man kanske träffat på.. ;-) Mycket tak och lite människor! Jenny kom ju knappt med själv!

gruppbild

Hemma hos Tessan och Malin.. Som vanligt åker tungan ut när jag är med på kort.. :-D Ehhhmmm...
Vi hade också väldigt roligt åt att ta "skakbilder" på varandra.. Man ska alltså slappna av i ansiktet och skaka snabbt på huvudet, och då ska någon ta kort.. Man ser inte klok ut!! Av hänsyn till alla inblandade tänker jag dock inte publicera några... ;-) Inte på mig själv heller.. :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback