Hundtolkning! =)

Igår var jag ledig, så vi åkte iväg för att åka längdskidor.. Vi försökte med skolningen av Zelda som draghund och som synes så tycker hon att det är rätt kul!

Joel tolkar

Det gick faktiskt rätt fort när hon väl kom iväg.. Och efter lite träning höll hon ett ganska lagom tempo.. Vi får väl se om hon utvecklas till ett enormt muskelberg nu om vi fortsätter att låta henne dra emellanåt. ;-) Men eftersom hon tycker det är kul (och vi med!!) så får vi nog investera i en dragsele iallafall!

Det var riktigt roligt att komma ut i helgen och jobba UTE under Svenska Rallyt. I fredags stod vi och bevakade sprinten i Hagfors och i lördags så hade vi hand om ordningshållningen i Hagfors.. Heh, min handledare hade rätt när han "varnade" mig för att jag antagligen skulle få mycket uppmärksamhet under rallyt; man fick ju verkligen känna på att man är ung, tjej och polis! Ha ha!
Men det var gott att komma ut, och även om jag stortrivs på krim så längtar jag tills jag ska ut och jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallo där,
Det ser ju verkligen jättehärligt ut att fara omkring med vovven ute i spàren! Vad "dutti" hon är.
Härligt med lite action pà jobbet! Du känner att du valt rätt spàr, hoppas jag? Men det tycker jag att det verkar som.
Jag hade redan bestämt innan jag träffade Jan att jag inte ska tillbaka till Sverige sà det är inga problem alls :D Jag tycker alla hjärtans dag är nàgot av ett Kommerciellt jippo, kanske borde fira sin kärlek lite oftare... För övrigt sà bor vi ju dryga 20 mil ifràn varandra sà det är lite svàrt att fira, men vi säger nog god natt till varandra pà telefon.
Ha det bäst!
Kramar Cecilia

Postat av: Cecilia

Hej Becka,
Jag visste nog redan när jag for fràn Sverige att jag inte kommer tillbaka pà ett bra tag. Jag har inte sà mycket som binder mig till Sverige längre. Det skulle var min famlilj, men de kan man ju ha kontakt med ändà.
Ja ursäkter att äta bakelser är ju alltid bra. Jag bakade semlor med smà hjärtan pà till svenskträffen. Jag blev VäLDIGT populär.

Jag tycker att du är en häftig polis!!! Keep up the good work!
Kramar din vän i Basel

2007-02-15 @ 19:37:07
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback