Sant/Falskt?

Här kommer mina svar på utmaningen. Ingen har ännu gissat rätt! :-D

1. Jag har hindrat Uno Svenningson från att "stjäla" en penna av mig.
Ja, efter en konsert på Liseberg då jag och Victoria stannade kvar för att få autograf, så gick Uno efter att ha skrivit sin autograf på ett kvitto, iväg med pennan, varpå jag ropade "Uno, kan jag få tillbaka min penna?" He he! Joel tycker att detta är mycket komiskt!
 
2. Jag har blivit utskälld av polisen för att jag roat mig med att åka kundvagn.
Jajamänsan. Jag och Catta var inspirerade av "Jackass" och skulle roa oss lite i Basel.. Då kom polisen och var (onödigt) arga. Eftersom Catta inte kunde tyska så riktade de hela sin ilska över mig. Jag och Catta kunde inte titta på varandra för då hade vi börjat gapskratta!

3. Jag har sparkat sönder en dörr med avsikt.
Nej, det har jag inte. Jag är inte så destruktiv riktigt..

4. Jag har spelat in en skateboardfilm.
Ja, tyvärr.. När jag var runt 18 filmade Maria mig och Sara när vi åkte skateboard. Vi hade bara en bräda, så den andre fick låtsasåka!! Jag skäms ihjäl när jag ser den. Jag vet inte om Sara har kvar den förstås, själv har jag inget ex av filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback