Årets första tjejsnack

Ja jag vet att jag inte skulle skriva mer i min blogg förrän ADSL'et kopplas in i Torsby.. Men nu satt jag ändå här i skolan, så jag tänkte att jag lika gärna kan passa på att skriva in veckans tjejsnack.. :-)

Temat är : Jul & nyår

· Vad fick du i julklapp?
Oj.. Massor av saker.. För mycket som vanligt.. :-) Men jag vill inte klaga.. Det är bara komiskt att vi varje år säger att vi ska köpa färre julklappar till varann när vi i själva verket köper fler!

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Svårt det med! Fick massa bra saker.. Nej jag kan inte säga vad som var bäst. Justin Timerlakes skiva var dock eftertraktad! :-) Jag fick inga dåliga julklappar..

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Jag var rätt nöjd med pappas plånboks-fällkniv.. Särskilt efter att ha sett hans reaktion, ha ha! Sämsta.. Hmm.. Det var väl lite enformigt att ge bröllopsfoton till alla kanske.. Även om de förhoppningsvis uppskattades..

· Hur firade du nyår?
Med Joel och de största delarna av hans familj.. Lyxig middag och inväntan av tolvslaget... Och då skålande i champagne.. :-)

· Har du något nyårslöfte?
Nej inte direkt. Men jag ska åka mer längdskidor!

Nej nu måste jag skynda hem till min stackars vovve som är alldeles ensam i den tomma lägenheten! På återseende efter den 15:e Januari! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Längtar tills du uppdaterar...
hur trivs ni i Torsby!?
Kram Kram

Postat av: Cecilia

Hej Becka!
Hur är det? Längesedan! Hur gàr det med boendet? Med polisandet? Med livet i allmänhet?

Med mig är allting väldigt väldigt bra! Mitt 2007 har börjat bättre än vad jag nàgonsin kunnat tänka mig! Jag är väldigt förälskad. Och jag har gjort en massa nyàrslöften som jag faktiskt hàller! Livet är underbart här i Basel. Vi har ingen vinter än, det har varit jättevarmt här. Men nu börjar det kanske bli lite kallare. Men men jag längtar bara till vàren och fasnacht nu :D
Ta hand om dig!
Kram CC

2007-01-17 @ 13:12:11
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback