Tjejsnack v.4

Nu kommer ett tema i tjejsnack som jag redan berört med min nyårslista.. Men vi kör på ändå! Temat är 2006/2007

· Bästa minnet från 2006?
Majas födelse.. Min brors dotter alltså.

· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Ja, flera saker.. Jobbade hos polisen bland annat.

· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Oj, svårt.. Jag vet faktiskt inte. Vill ju gärna jobba i yttre tjänst, vilket jag kommer göra om sisådär 7 veckor..

· Vad förväntar du dig av år 2007?
Ett år med mycket glädje och många skratt. Hoppas jag kommer i form lite mer också.

· Vad har du för sommarplaner?
Minst 3 veckors semester, kanske lite segling.. Gärna en restresa.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback