Efter ett längre uppehåll.. Dags för tjejsnack!

Vecka 30
Underverk (Klickbara länkar i frågorna)

  • Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?

Jag HAR åkt båt på Göta Kanal, har sett regalskeppet Vasa, och har åkt samt sprungit över Öresundsbron.. Ishotellet i Jukkasjärvi vore väl roligt att se förstås..

  • Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?

Har inte sett något av dem, men skulle gärna vilja se de flesta.. Framför allt kinesiska muren..

  • Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?

Hmmm.. Stonehenge kanske? För att det är....häftigt!

  • Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?

Ingen.. Men det är väl ett underverk att Ozzy Osbourne fortfarande är vid liv!

  • Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?

Nej.. Det tror jag inte.. Nåt så stort har jag inte åstadkommit än! Första barnet kan jag tänka mig att jag kommer se som ett underverk.. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback