EFIT den 21 Juni 2007

Det är få gånger som jag kommer ihåg efit. Denna gången kom jag ihåg, någorlunda iallafall.. :-) Eftersom jag jobbade hela dagen togs bilderna med mobilkameran, därav kvalitén..

image345
Ca kl 09.30. Kollar mailen på jobbet medan jag väntar på kollegorna.

image346
10.30 Trafik står på schemat idag. Min egen alkometer är inlämnad på service. Efter mycket om och men fick jag tag på en annan.

image347
11.30 Första uppställningsplatsen för dagen; Överbyn längs med E45.

image348
12.30 God lunch med färskpotatis och sprödbakad torsk.

image349
Ca kl 14, andra uppställningsplatsen, Tossebergsklätten utmed E45. Fin utsikt!

image350
Ca kl 15.00 Dags för avrapportering.

image351
Ca kl 16.00. Jag tar ut fys och går hem en timme tidigare.

image352
Ca kl 17. Går förbi polishuset igen och ser flaggan på halvstång, till minne av kollegan som sköts ihjäl i Norrköping.

image353
Ca kl 18. Hemma och återigen dags för kaffe!

image354
Ca kl. 19.  Dags att packa inför avresan mot midsommarfirande i Munkedal.

image355
Ca kl 20. På väg söderut!

image357
Kl 21. Fortfarande på väg. Dagens sista bild. Kanske inte de roligaste efit-bilderna någonsin, men det var svårt att ta när jag jobabde. Återkommer med bättre bilder vid annat tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej hej!
Hur står det till med er? Hittar ni något bra hus?
Jag är inne på min andra semestervecka och har en till. Jätte tråkigt väder var eviga dag, så jag har inte gjort så mycket... Jag bor hos mamma och pappa, men letar lägenhet. Det är inte så himla lätt, varken att bo hos mor och far eller hitta lägenhet, men det löser sig nog.
Ni får ha det så gott!
Kram Victoria

2007-07-05 @ 15:37:36
Postat av: Victoria

hej!
vart håller ni hus? det var jättelänge sedan man hörde något från er!!?!
kram kram

2007-07-21 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback