Tjejsnack

Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?

Jajamänsan, en Canon Powershot A540 är den jag har..

  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?

Ja, det har jag och den använder jag ganska flitigt. Alltid, då jag inte fått med mig min vanliga.

  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?

Ja, jag tycker att det är jätteroligt! Jag fotograferar gärna naturen.. Och Zelda förstås! :-)

  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?

Oftast inte. Det känns ontaurligt och lite obekvämt.. Fast det är ju alltid kul att se på fotona sen!

  • Vad fotograferade du senast?

Zelda. Och sommarbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback