Favvo-onsdag! =)

Ja, iallafall ut TV-synpunkt. Idag är det ju B Å D E Bonde söker fru och svenska top model. Vad mer kan man önska? (Mer fritidssysselsättningar kanske? Eller hobbies?) Sanningen att säga så är jag löjligt förtjust i bägge serierna, men framför allt top model! Jag kanske har någon dold modelldröm, vad vet jag? Kul är det att se på i vilket fall som helst. Bonde är också kul, men det kan bli såpass pinsamt mellan varven att jag måste titta bort. Tack och lov att jag sluppit blotta hela mitt kärleks- och dejtingliv inför svenska folket!!!

Imorgon blir det en tur ner till Karlstad. Kvinnliga poliser - 50 år i tjänst uppmärksammas och då ska jag tydligen sitta med i någon panel där. Det kan ju bli lite spännande att komma dit oförberedd.. (Men något borde jag alltid komma på att säga iallafall.) En av de punkter som lockade mig att åka dit var att det stod att det skulle bli kaffebuffé.. Ha ha! Behöver jag tillägga att jag är kakmonstret à la 2007?

Nu har jag ca 15 minuter på mig att packa en flyttkartong innan Bonde börjar. Jag menar NÅGOT vettigt måste jag ju få gjort idag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback