Helt klart tuffaste veckan hittills..

Denna vecka är mitt träningsprogram grymt! Delvis får jag skylla mig själv för att jag sprang 10 km i måndags, när jag egentligen hade vilodag.. Men jag var lite stressad eftersom jag varit förkyld så länge och på så sätt missat flera träningstillfällen.. Så än så länge har jag klarat av 27 km denna veckan.. Kan tyckas mycket, men jag blir lätt svimfärdig när jag tänker på att jag har 53 km kvar. Härligt!? Klarar jag dem så har jag dock klarat av en träningsvecka på 8 mil.. Alltid nåt att vara stolt över för löparnördar som jag! ;-)


Torsby, "Höstpromenaden" 2007

Kommentarer
Postat av: Eva

fan vad du är duktig =)

Postat av: Eva

när sa vi att vi skullle försöka ses härnäst???

2008-08-27 @ 20:04:49
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback