En liten tillbakablick på helgen..

I fredags var det ju Winnerbäck i Ransäter. Jag blev väldigt positivt överraskad, dels för att publiken skötte sig, så att jag kunde titta på konserten, och dels av att det var SÅ BRA! Jag stod och funderade på varför jag inte har fler skivor med Winnerbäck.. Så nästa gång jag gör en beställning från Ginza ligger det nog minst en Winnerbäck-skiva med där!

Efter att ha jobbat till 4 körde jag hem och sov ända till klockan halv 8! Då var det dags att gå upp och packa ihop sakerna och rulla ner mot mormor i Alingsås. Som tur var kunde jag fortsätta sova i bilen! Hos mormor var det som vanligt väldigt trevligt och kul att åtminstone hälften av mina kusiner var där! :-) Zelda och Bianca fick busa loss och bada efter kalaset. Zelda orkade inte riktigt med i Biancas frenetiska simtag, men hon stod ut länge ändå tycker jag!


Simtävling?

Med en såpass hektisk dag var vi givetvis tvungna att skynda vidare, så vi åkte ner mot Jönköping.. Jag och Staffan gav oss ut på en kort löprunda innan vi åkte vidare till Sara. Där var det tacos och trevligt umgänge! Gott att få avrosta engelskan lite också..

Andrew och Sara


I söndags tog vi det lite lugnare.. Då tog vi en långrunda, jag och Staffan. Vi valde tidpunkten väl, och gav oss ut cirka fem minuter innan det började spöregna! Det var det värsta jag har varit med om! Himlen öppnade sig verkligen! Så efter ca 4 km, när vi var så blöta att vi hade varit torrare om vi hoppat ner i sjön, så var det en glädjande tanke att tänka att vi "bara" hade 13 km kvar... Staffan var något sur och sa att det var mitt fel om han blir sjuk nu.. Jag svarade att om han blir sjuk bevisar det bara att han är vek, ha ha! Som tur var slutade regnet såsmåningom, men de blöta kläderna och vattentrampandet i skorna fortsatte. Härligt!

Skönt var det iallafall att komma hem, ta en dusch och sätta sig vid ett dukat bord! Efter middagen började tyvärr klockan bli mycket, så då var det bara att sakta rulla uppåt igen.. Sammanfattningsvis: en mycket intensiv, men väldigt trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för i lördags! Himla trevligt att träffa er! De verkade ha roligt ihop iallafall Zelda och Bianca, trots att Bianca försvann iväg på egna påhitt emellanåt : ) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback