7 helgen av 8...

..som jag jobbar nu. Lite segt faktiskt. Särkilt med tanke på att Joel jobbar vardagar och är ledig helger. Så vi ses typ...aldrig.. Men nästa period är faktiskt bra mycket bättre! Då jobbar jag bara 4 av 9 helger! :-) Dessutom verkar cheferna ha bestämt sig för att stanna så jag kan bara jubla! Nu finns det bara några få saker som gör att livet skulle vara sådär riktigt riktigt perfekt! Får väl se hur det blir med det.

Igår var jag på dejt! Träffade en kollegas sambo. Jag har ju inte så värst mycket tjejkompisar här uppe så det var skönt att ha någon att "tjejsnacka" med. Det blir säkerligen fler dejter framöver.. Kul! =)

Kommentarer
Postat av: Eva

hehe, missade detta inlägg igår när jag snokade :) Va söt du är =)

2008-03-21 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback