Joy!

Ahh, jag är så GLAD! Allt känns bra idag! Även om jag har ont i huvudet och ont i halsen så är humöret på topp! Det är så underbart att vissa dagar kan vara sol sol och mer sol! Jag har skrattat så tårarna runnit på jobbet - det har blivit fler och fler fräckisar vid fikat nu, till allas glädje, och liksom varit glad resten av dagen också. Sedan blir ju inget sämre av att det är favvo-onsdag i TV-väg också.. Och sen har jag bara två dagars jobb innan det bär iväg till Teneriffa. Det känns som om världen ler mot mig just nu. En alldeles underbar känsla! :-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhhh...Ska ni till teneriffa?! Jag blir jätte avundsjuk!!! Ha en trevlig resa!!! Och glad påsk på er!
Kram kram

2008-03-22 @ 11:54:07
Postat av: Eva

rebecka, den bilden är ju supersöt, var så säker, det kommer fler :P jag trodde att du åkte i natt ja:) hmmz.. Nu ska jag ta emot folket som kommer på min fest! sen blir det brjörnidet. stället som jag hatar. men men... KRAM och ha det så bra!

2008-03-22 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback