Low Carb High Fat

Alltså ärligt talat.. Jag vet inte vad jag ska säga om den här dieten.. Nu är det dag 14 sedan vi började.. Jag MÅR bra, det är det inget fel på.. Men jag hade nog förväntat mig att det skulle hända mer. Jag är väl ca 1 kg lättare, men det är ju ungefär så mycket som det brukar variera, även med vanlig kost.. Jag tror helt enkelt inte att den kosten är riktigt för mig.. Att minska på kolhydratintaget kommer jag fortsätta med även efter dessa tre veckor, men jag kommer inte fortsätta såhär strikt.

Det som förvånar mig med dieten är att det har gått så bra att springa.. Jag trodde inte att jag skulla ha någon energi alls.. Men med min ökade träningsdos tror jag inte heller att det är så hemskt fel med ökat kolhydratintag. Jag har fortfarande svårt att tro att jag kommer att fixa längre distanser på bara fett och protein.

Kommentarer
Postat av: Danne

I told you...

Postat av: Victoria

Ojojoj...Det låter superseriöst! Storsatsning på gång förstår jag! : ) Diet och löpning för fulla muggar :) Ska bli kul att komma upp och se hur ni har det! Kram kram

2008-05-20 @ 15:01:17
URL: http://tira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback