Vart tar allt vägen?

Hemma hos oss har allt en tendens att försvinna. Saker som man vetat exakt var de har legat kan i nästa sekund vara heeelt borta. Och då menar jag HELT borta. Som nu senast min USB-kabel till telefonen. Den låg i handväskan efter att jag haft med den till jobbet en dag, sedan lade jag ut den i trappan och nu finns den inte längre.. Och helt enligt Murphys lag så har jag för en gångs skull givetvis mängder med saker som jag vill föra över mellan telefon och dator.

För några dagar sedan var vår flaggvimpel också puts väck. Vi letade i flera dagar efter en vimpel som faktiskt är ganska stor och alltså inte borde försvinna så lätt. Nu hittade Joel vimpeln igår (!), på ett ställe som både han och jag letat på minst fem gånger var. Det är ganska märkligt..

Jag börjar nästan fundera på om vi har små elaka hustomtar som tycker om att driva med oss...

Kommentarer
Postat av: eva

Hur kan det bli så...?

Postat av: Danne

Har du också ett husspöke? I shit you not, jag har ett spöke här hemma.

Och det med telefonen - kör trådlöst med blåtand. Mucho bättre. ;)

2008-05-02 @ 20:47:11
URL: http://dannydang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback