Även jag är utmanad..

Jaha, då vart man utmanad av Eva och jag måste skriva 5-7 saker om mig själv som inte många vet. Jag står dock över att passa bollen vidare eftersom de två jag brukar passa vidare till kanske tröttnar på mig annars.. ;-)
Anyhow, här kommer min lista:

1. Jag dagdrömmer extremt mycket om allt mellan himmel och jord. Ofta och gärna på tyska eller engelska för att tillsätta lite extra "krydda". Ofta tänker jag tillbaks på tider som varit.. Jag är ganska nostalgisk till råga på allt.

2. Jag är en riktig latmask och blir överlycklig om jag kommer på en bra anledning till varför jag inte ska träna.

3. Två av mina favoritsysselsättningar hemma är att sy korsstygn och sticka. Japp, jag är bara 26 men kanske en 80-åring är instängd någonstans inuti mig!?

4. Min bästa stund på dagen är när maken och jag dricker kaffe med levande ljus och samtidigt lyssnar på nån soft musik, t ex Sinatra eller Charles Aznavour.

5. Jag drömmer om att någon gång skriva en roman.

6. Jag gillar extreme home makeover och får gärna tårar i ögonen när jag ser hur glada familjerna blir, ha ha!

Om någon som läser min blogg och känner för det, är du/ni välkommen att anta utmaningen, även om ni inte blirvit personligt utmanade.. Men låt mig gärna veta det isåfall, alltid kul att läsa om folk!

Kommentarer
Postat av: Eva

ja, har d inte hört om volvo de la raket ;)

Postat av: Danne

Du har väl aldrig utmanat mig? ;)

2008-09-03 @ 22:03:32
URL: http://dannydang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback