Fast i spelträsket igen!

..och även denna gång är det EA games som ställer till det för mig.. Men spelet jag fastnar för denna gång är det nya spelet "Spore". "Spelet går ut på att styra evolutionen från mikroorganism till rymdfart och världsherravälde. Spelaren skapar sin egen varelse som sedan skickas till en global databas och kan delas med och spela mot andra spelares varelser. En originell del i spelet är att skaparna ger dig en ickevålds-möjlighet. Du kan faktiskt spela hela spelet utan att föra krig eller mörda andra varelser. Valet är helt upp till dig." (saxat från Wikipedia)
Jag har ännu inte kommit så långt, har bara precis tagit mig upp på land.. Men jag gissar att jag kommer sitta många timmar till framför Spore.. :-)


Spore

Kommentarer
Postat av: EVA

ha ha ha!!

2008-09-21 @ 18:57:07
Postat av: Danne

Självporträtt? ;-)

Postat av: Danne

Haha...tycker om dig med, stjärtunge. ;)

2008-09-23 @ 14:14:03
URL: http://dannydang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback