Kan inte sluta lyssna..

Jag har tyckt att det har varit lite pinsamt att erkänna att man lyssnar på vissa artister, till exempel Britney Spears, för att nämna någon.. Visserligen har jag inte varit något stort fan av henne. Jag har alltid gillat låten "toxic", men inte så mycket mer än så. Sen när "gimme more" och "piece of me" kom vaknade intresset lite mer. Och med nya skivan (framför allt låten "womanizer") så kan jag bara inte stå emot längre. Jag fick skivan av brorsan i julklapp och lyssnar på den på repeat.. :-) Så bra! Gillar i princip alla låtar utom en.. Och nu vågar jag till och med stå för det; jag är ett Britney-fan! ;-)

You go, grrrrl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hon e bra =) Blir bättre o bättre... KRAM från EE

2009-01-17 @ 01:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback