Snart är det dags..

..för biopremiären av "New Moon". Jag läser nu sista boken i serien "Eclipse" och är helt fast! Stephenie Meyer är en helt fantastisk författare som skriver väldigt målande och levande, även om böckerna handlar om vampyrer och varulvar(!) Böckerna är bland det bästa jag läst, så otroligt fängslande! Helt klart topp 5, och då har jag läst ett gäng böcker i mina dagar.. Och nu är det alltså snart dags för andra filmatiseringen att börja visas på biograferna.. Meen, innan filmen kommer får jag hålla till godo med trailern (som jag redan sett ett antal gånger) :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

HerreGud va jag vill se den NU! :)

2009-10-29 @ 16:07:52
Postat av: Joanna

Twilight är otroligt fängslande, även om det handlar om vampyrer och varulvar som egentligen inte faller mig i smaken....Måste vara kärlekshistorien som fängslar en!

Hoppas allt är bra uppe i Värmland...och Grattis till ett väl genomfört mara! hade jag vetat att det var i Växjö så hade jag ju gått dit och letat efter dig!

kram Växjö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback