Stackars (?) lilla Britney..

Jag vet att det är lite löjligt att prata om henne.. Jag har tyckt synd om henne innan, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka.. Det är liksom bara för mycket nu! Hon verkar ha tappat huvudet fullständigt! (Eller ja, håret på huvudet åtmisntone! ;-) )I brist på passande ord så ta en titt! Jag lånade två något komiska bilder på hennes val av frisyr från Perez Hilton's blogg! (http://www.perezhilton.com)

Rakad Britney
Smart idé! Här kan man själv rita på hår! (Och morrhår, he he)

Britney Hogan
Britney som Hulk Hogan.. :-D

Jag skrattade högt när jag såg dessa bilder! Men sanningen att säga.. Raka av sig håret sådär.. Inte särskilt snyggt faktiskt.. Och nu var hon tydligen inne på rehab igen..  Återigen.. Poor little rich girl! Kändisskapet kan inte vara lätt!?! Tack o lov att man är den man är!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej hej!
Läget?!
Vart har du skrivit dina sant eller falskt då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback