Vinterbad!

Idag var jag och matte ute på en långpromenad omkring sjön Trummen. Det är roligt att springa där, för där är massor med skog som jag får springa fritt och busa i!
Matte och jag gick ut på några spångar för att titta närmre på vattnet.. Då fick jag syn på en jättestor pinne i vattnet som jag bara skulle ha! Jag sträckte ut tassen för att försöka få tag på pinnen och *plums* så ramlade jag i! Det var jättedjupt och sumpigt vatten! Jag simmade fort och tog pinnen och skyndade mig sedan upp på land. Det var ganska kallt resten av promenaden, så jag kompenserade det genom att springa jättefort!

Korgen
Vilar ut efter promenaden. Tixbyxorna syns knappt på bilden, men de finns där, jag LOVAR!

Trötta ögon..
Ögonen faller nästan igen av sig självt, för jag är så trött!

Nu ligger jag gott i min korg och vilar. Det hade varit ännu skönare om jag hade sluppit tikbyxorna, men matte och husse vill inte att jag går här hemma utan dem nu när jag löper.. De är så känsliga..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hittade ett roligt litet test...Tryck på hunden och se om du hittar pittbull....:O)
http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback