Ännu en helg i Jönköping!

Även denna helgen åkte vi till Jönköping. Matte skulle passa på att hälsa på en kompis som är hemkommen efter 3 år utomlands. Dessvärre blev matte sjuk, men det gjorde inte så mycket för "mormor och morfar" tog hand om mig! "Morfar" är väldigt förtjust i att retas med mig. Det tycker jag är väldigt skojigt.

Gröngräs

Här njuter jag av det underbara vädret på gräsmattan. Jag fick vara bunden, så jag kunde vara ute nästan hela dagarna! Det var spännande. Det fanns mycket att titta på.. Som...

Astrid

...Astrid t ex.. Det är mormor och morfars katt. Vi har inte fått leka alls, för jag tror inte att Astrid tycker om mig. Det spelar ingen roll för jag tycker att det är jättespännande när hon går förbi.
På söndagen mådde matte lite bättre, så då kunde hon gå på promenad med mig och Catta. Catta var väldigt rolig och kastade pinnar till mig. =)

- Zelda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback