Helg hos "mormor och morfar"..

I torsdags åkte jag med matte och husse till sommarstället på Bolmsö. Det är jätteskönt där, för jag får springa fritt hela tiden! Det var spännnande att springa ut i vattnet och hämta pinnar. Husse och matte vill att jag ska bli skeppshund, så jag fick åka båt för första gången nu med. Det var lite läskigt i början, men ganska okej sedan.

Zelda åker båt

Jag spanar över vattnet. Det kändes tryggt att matte var bredvid.

Badning på g!

Husse kastade ut pinnar i vattnet som jag skulle hämta. Det gick ganska bra så länge jag inte behövde simma. Simning tycker jag inte alls om.

På fredagen fortsatte vi till Jönköping, där matte och husse lämnade mig hos mattes föräldrar; eller som de brukar säga på skoj, hos mormor och morfar. Där hade jag det jättebra hela helgen. Jag saknade inte alls husse och matte, för jag blev så bra mottagen av mattes föräldrar. Men det var ändå ganska skönt när jag blev hämtad igen på måndagen och kom hem till Växjö igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback