Promenad på Campus

Idag var jag och matte på långpromenad bortanför Campus. Det var länge sen vi gick den rundan sist! Det är så roligt att gå där, för jag får springa lös hela tiden!

Inkallning!

Här kommer jag i full fart på inkallningen. Jag blev alldeles gul om tassarna av att springa i maskrosorna!

Halvdöd?


Skönt att vila lite bland blommorna efter mina snabba rusher!

Ståtlig!

Här övar jag inför nästa utställning. Jag känner på mig att det kommer att gå ganska bra!

Maskrosfält

Oj, vad roligt det var med alla maskrosor. Så fort som vi kom ut på fältet rusade jag runt som en tokig! Enda gången jag var still (nästan) var när matte tvingade mig att sitta för att fotograferas.. Jag börjar bli lite piggare nu igen, men det kanske också beror på att det inte har varit lika varmt nu. Tungan hänger dock ganska mycket ändå! ;-)

- Zelda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback