Simmaren Zelda!

Nu när det fina vädret har kommit har matte och husse tvingat mig att simma lite. Det började med att vi var ute med Milla och hennes ägare. När jag såg att Milla badade, så kunde ju inte jag vara sämre. När matte sedan kastade ut roliga leksaker i vattnet så var jag ju bara tvungen att hämta dem före Milla!

millZel

Här är vi båda två i vattnet. Jag är fortfarande lite osäker..

Vatten

..men dagen efter gick det utmärkt att hämta apporten på egen hand! Matte och husse tror att det kommer att gå bättre och bättre med simningen. Just nu plaskar jag ganska mycket.

påskl


Matte tvingade mig att sitta vid blommorna. Jag förstod inte riktigt varför. Jag ville hellre springa och jaga fåglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback