Besök av Rusty

I fredags kom Simon och Rusty hit. Det var väldigt roligt att träffa lille Rusty igen! Han börjar bli stor nu..

I lördags åkte matte och Simon till "Tassar och morrhår" och köpte lite olika hundsaker. Jag och Rusty fick varsin rosa fäll som ska ligga i våra korgar.

Ont om plats?

När matte sa "gå och lägg dig i korgen" så kunde väl inte jag veta att hon menade min korg? Jag fick allt plats i Rusty's korg också..

Fel korg!

..och Rusty hade väldigt gott om plats i min korg! :-)

Bus i korgen


Min korg är tillräckligt stor för att vi båda ska kunna busa i den, som tur är! ;-)

Nu har tyvärr Rusty åkt för den här gången. Det märks att vi har busat mycket, för nu är jag supertrött och bara sover och sover..  =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul att du hittade till vår blogg, alltid lika kul med nya besökare! Zelda verkar vara en riktig pärla, söt som få! Hälsningar från matte Helena och boxerbuff från Zander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback