007 - hela natten!



Nu är de födda!



Först var de (00)6...


..sen blev de (0)10!

Och detta är de små agenterna:

 Tigrerad tik med vit svanstipp, vita baktassar, bred vit bläs i ansiktet och liten vit prick i nacken
Tigrerad tik med endast lite vitt i ansiktet, vit svanstipp och vita baktassar
 Tigrerad tik med bred vit bläs i ansiktet och bred vit  strimma i nacken, vita tassar, vit svanstipp
 Tigrerad tik med smal bläs i ansiktet, vit svanstipp
Tigrerad hane med bred vit bläs, bred vit strimma i nacken, vit svanstipp
Vit hane med tigrerat högeröra
 Vit hane med liten prick över ena ögat
 Tigrerad hane med bred bläs och smal strimma i nacken, vit svanstipp
Helvit tik
Nästintill helvit hane, liten prick på insidan av vänster öra

Fler bilder kommer.. Jag måste bara få sova några timmar först, valpning tar på krafterna även för husse och matte!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS!!! Vilka underbara små korvar!! och vad skönt att det gick bra =o). Vi är SÅ stolta över barnbarnen!!! Vi kommer så snart vi kan (men det är mycket jobb den här veckan... =o( )Ha det riktigt bra! Njut och sov en stund!!

2008-09-30 @ 08:44:07
Postat av: Maria (Granne till pappa Sigge)

Grattis! Jag säger som Kerstin, vilka underbara små korvar! Hur mår mamma? Jag ser fram emot fler bilder. :) Har ni några namn på gång?

2008-09-30 @ 09:42:27
Postat av: Malin

Åh så kul :):):):):) Roligt att det gick bra. Hur mår lilla Zelda då? Jag blev alldeles tårögd när jag såg dom...

2008-09-30 @ 10:01:19
Postat av: Becka

Jodå Zelda mår bra, hon har utvecklat verkliga moderskänslor för sina små, det är sött att se! :-)

Namn har vi, men vi måste kolla med Kennelklubben först om det är ok.. Men tanken var att temat skulle vara James Bond. :-)

Postat av: Kerstin

Men snälla nån! Hur många ska det bli???

Vi hurrar i alla fall även för de tre senaste! =)

2008-09-30 @ 10:46:54
Postat av: Malin

Kommer det fortfarande fler???!?!?

2008-09-30 @ 11:45:57
Postat av: Becka

Ja, ha ha, det är helt sjukt! Jag trodde det var stopp efter valp 6.. Och när Zelda krystade för sista valpen nu höll jag på att storkna!!

2008-09-30 @ 11:57:18
URL: http://zelda.blogg.se/
Postat av: Maria (Granne till pappa Sigge)

Kära nån så många valpar! Tur att det finns så många Bondfilmer att hämta namn från. :)



Det var inte så konstigt att Zelda var så tjock på slutet då. Hon har jobbat bra men hoppas att det är färdigt nu. Det måste slita massor på henne.



2008-09-30 @ 12:01:47
Postat av: Joanna

Grattis till alla valpar...!Vad skönt att allt gick bra och att mamma och valpar mår bra...! Vit hane med tigrerat öra...honom hade jag kunnat ta ;-)kram

2008-09-30 @ 13:57:04
URL: http://millaochbob.blogg.se/
Postat av: Lennart W

2008-09-30 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback