En dag i skogen...

I lördags var vi iväg i Ekshärad för att ta ner två träd hos Joels moster som vi sedan skulle ta med hem som ved. Självklart fick Alfons följa med på "utflykten" (till hans stora glädje). Där fanns massor med saker att nosa på, gräva i och bita i! När vi kom hem var Alfons helt slut och ville knappt gå ut och kissa! :)


Alfons och husse gör sig redo för lite skogsavverkning


Jag kan faktiskt konsten att vara söt!


Efter att matte och husse hade fikat så TROR jag att det hamnade lite rester här någonstans...

Konsten att tugga av en pinne:


Små pinnar räcker det egentligen med en hörntand för att bita av...


..annars får man gapa STORT för att pinnen ska åka långt in i munnen!


Ibland får man med sig lite gräs eller annat i munnen. Då gäller det att *tvi tvi* göra sig av med det på bästa sätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skriver så roligt =)

Postat av: Anna

Hehe sikka sötia bilder!! :D

Ser ut som ni haft en skönt dag :)



Ha De!

// Anna

2009-04-21 @ 10:36:31
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Malin

Så himla sööt han är då :) Stor blir han också.. Jag tror han och Troya har samma teknik när det gäller att tugga pinnar :)

2009-04-21 @ 11:57:58
Postat av: Jenny

Hej! Vad kul att se att fler än jag har en blogg om sin boxer:)Gå in och kika om du vill, men bilder kommer först nästa vecka, då jag inte har någon kamerasladd just nu:( Ha det gött!

2009-04-30 @ 17:50:10
URL: http://almasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback