Svårt att sitta still?

Jag tog fram kameran för att försöka få en riktigt bra bild på Alfons. Jag började med en helkroppsbild, eftersom jag tyckte det var sött när han tuggade på sin tuggpinne.. Då det snarare såg ut som om han höll på att kvävas av pinnen (han släppte den i samma sekund som kortet togs), så tänkte jag försöka med närbilder på huvudet istället......... Det gick sådär!  Sammanfattningsvis kan jag säga att  den hunden har myror i kroppen!
Precis när kortet knäpps av har han en förmåga att skälla, hoppa eller vrida på huvudet.. Nu blev korten inte särskilt vackra, som jag hade tänkt mig, men däremot ganska roliga.. Så här kommer ett oerhört "snyggt" galleri på bus-Alfons!


Vaa? Pinne i munnen? Jag? Näää.. *tvi tvi*


Kolla in mitt flaxöra!


När man skäller måste man skälla med HELA kroppen!


Bus bus bus! Du ska minsann inte få nåt lyckat kort på mig!


Suck! Att han aldrig kan sitta still! Jag får nog uppfostra honom lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Mari

Oj va stor han har blivit! Riktig linslus hihi! Hoppas allt e bra med syskonen oxå :)

Ses snart igen o ta en promenad o fika kanske?

Postat av: Anna

Vilka superfina boxrar du har!! :D

Alfons kan väl inte vara så gammal?

Själv har jag o Sambon en boxertik på snart 5 månader, urmysig! :)



Här ska jag kolla in fler gånger :)

Trevlig helg!

// Anna

2009-02-06 @ 23:04:21
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback