Tiden går!!

Jag skäms lite över min inaktivitet på bloggen. Jag lovar som vanligt att försöka skärpa mig. Jag hade faktiskt glömt bort lösenordet tills alldeles nyligen, haha.
Någon skrev i bloggen och ville att jag skulle ta bort mitt konto eftersom jag inte ens heter Zelda, men det gjorde du? Mitt svar är; tyvärr.Jag heter visserligen inte Zelda, men det gjorde min underbara boxer, som dessvärre inte lever längre. Bloggen startades i och med henne och har alltid handlat om mina hundar, och det har jag tänkt fortsätta med. Ett tips till dig är att det finns många andra bloggservrar, t ex blogspot.com, så du får testa någon annanstans.
Mycket har hänt sedan sist jag skrev i bloggen. Alfons och Enya har fått en lillebror, en människosådan denna gång. De har reagerat väldigt positivt bägge två, och tar alla chanser att slicka lite på brorsan. :)
Idag var vi ute och lekte lite i trädgården allihop, samtidigt som jag agerade fotograf. Här kommer några rykande fäska bilder på godingarna!
Mysfarbrorn i egen hög form
Snygg-Enya. (Hon skulle preciiis slicka sig om nosen.)


Och här är alla våra "barn" samlade! ;)

Jag ska försöka hänga på mig kameran oftare och fota och dokumentera våra vovvars vardag!

Kommentarer
Postat av: Moa Lindman♥

jätte fin blogg du har! :)



Har frågestund på bloggen. Skulle va jätte roligt om du ville kommentera! Blir super glad!



http://moalindman.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment



den avslutas 4 november!

2011-10-29 @ 18:39:19
URL: http://moalindman.blogg.se/
Postat av: Anna&Odjuren

Heeej! :D

Här var det riktigt länge sedan jag kikade in, hittade tillbaka till din blogg när jag googlade efter boxer bloggar :p

Härligt med utökning i familjen, skönt att det går bra :)

Ha det bra så länge!

// Anna

2011-11-23 @ 16:51:33
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback