Påskafton!

Igår var jag på min första utställning. Det gick ganska bra, jag kom 2:a.. Fast det var förstås bara 2 andra tikar i min klass. Men omdömet blev:
"En aning långsträckt tik, under utveckling. Bra skalle med vacker välvning. Mörka ögon. Slappa undre ögonlock. Stort underbett, lite smalt. Bra hals men väl mycket halsskinn. Bra rygglinje, bra bröstdjup. Lite knappa vinklar bak. Behöver få mer förbröst. Fria rörelser."
Jag tyckte det var lite väl mycket kritik! Jag är väl inte långsträckt?

Idag var jag och matte ute och gick i solen på förmiddagen. det var underbart väder, som gjort för att bada!
Påskbad 

Det är så spännande att hämta pinnar i vattnet.. Det finns massor med spännande saker en bit ut i vattnet. Och det var faktiskt inte så kallt heller.

Livboj

Tur att det fanns en livboj så matte kunde rädda mig om något skulle hända!

Zelda och Matte

Matte och jag busar med en pinne.

Jag går här hemma och väntar nu.. Jag undrar just när det blir min tur att få påskägg!!??

Kommentarer
Postat av: Veronika & Ellen

Grattis till 2:a platsen
/syrran ellen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback