Påsken..

..tillbringade vi på lite olika ställen. På påskafton åkte vi hem till mattes föräldrar, och vi åkte på påskdagen vidare till mattes mormor i Alingsås. Mattes mormor är allergisk så jag fick ligga i trädgården när de var inne. Som tur var var det jätteskönt väder! Sen åkte vi in till stan i och träffade Victoria, Roger och TIRA! Vi gick en sväng på Nolhaga och busade ganska mycket. Eftersom vi båda löper var det dock lite lugnare än sist.

Kram!

Här kramas vi på stan..

Victoria

Victoria hade väldigt gott godis som jag gärna ville ha!

Pinnen

Det är så roligt att ha dragkamp! (Jag vann!!) =) Bättre lycka nästa gång, Tira! ;-)
- Zelda

Kommentarer
Postat av: Veronika & Ellen

Låter som en trevlig påsk. Vi var oxå hos mattes föräldrar på påsk & även en sväng hos mattes farmor & farfar, där vi hälsade på Vera som är där på besök....
Matte sköt lerduvor & vad brydde jag mej om det?!!

/Ellen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback