Ny utsiktsplats.. :-)

Utsiktsplats

Härifrån ser jag ännu bättre på allt som rör sig nere på marken.. Underbart! :-)

I helgen fick jag åka till "mormor" och "morfar", eftersom matte, husse och mattes bror skulle åka upp en snabbis till Värmland. Matte och husse har tydligen hittat någon lägenhet där som vi ska flytta till. Bara jag får springa mycket fritt, så är jag nöjd!

Hos mormor och morfar var det bra, men jag blev lite orolig när jag var hemma en stund ensam.. Så då bar jag omkring på några skor och lade dem på olika ställen i huset. Men jag bet inte på dem!!
De är så snälla mot mig, och vill nästan ALLTID busa eller leka med mig (till skillnad från husse och matte som ibland inte alls har lust med det..) Men som vanligt var det ganska skönt att komma hem till Växjö igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback