Söndagsbus

Idag har vi bland annat varit ute på fältet och busat med brandslangen som jag fick av "mormor" och "morfar". Oj, vad jag sprang, hoppade och kampade med slangen. Matte försökte även att gömma slangen under en lövhög, men jag hittade den givetvis! Nu är jag jättevarm och ligger och flämtar här på golvet!

Bred tunga!

Här ser min tunga förvånansvärt LITEN ut.. Inte alls slipsaktig, som den kan vara! Den når nästan ända ner i magen när munnen är stängd. ;-)

Varm liten tjej

Här syns också mitt fina halsband som husse och matte fick av Monika i bröllopspresent. Det är köpt och tillverkat av Amish-folket. Genuint hantverk med andra ord! Jag skulle nog trivas hos Amish-folket tror jag.. Tänk att springa runt på landet hela dagarna utan att behöva vara rädd för stora maskiner. :-)

Jag är så trött efter buset att jag inte ens orkar tigga mat av husse nu när han står och lagar middag! Det är ganska imponerande! ;-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt att se zelda...Jag saknar min lilla Tira enormt...Men hon hade definitiv inte trivts har i myllret av manniskor och oljus och i VARMEN!

2006-10-23 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback