Sensommardagar på Bolmsö

I helgen var vi på Bolmsö igen. Där var också Rusty. Han har blivit ganska stor nu, men han hinner fortfarande inte ikapp mig. Det tycker jag är bra, för jag gillar att bli jagad!

Sandbus

Rusty försökte hela tiden gräva i mina hål. Det gillade jag inte riktigt, så jag sa ifrån flera gånger!

Vattenlek

Vattnet var 17 grader, dvs helt klart fortfarande badvänligt!

När vi kom hem till Växjö igen tog matte fram öronrengöringsmedlet. Så fort jag fick syn på det så gömde jag mig under sängen. Då lät mattes röst lät så arg, så jag kände mig tvungen att komma fram. Jag gick skakande av rädsla för vad som komma skulle fram till matte och genomled behandlingen. Nu surar jag lite i min korg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback