Ett evigt hoppande..

Ja, det blev det när matte drog ut mig på ridbanan så att husse skulle fota när jag hoppade.. Som att det skulle vara någonting, att hoppa över de där hindrena!!

image130
Första gången jag hoppade över dubbelhindret gick det jättebra!

image129
Nästa gång försökte jag fuska och hoppade över däcken, där jag mellanlandade lite på däcken innan jag tog mig vidare ner på backen.

image131
Eftersom jag fuskade förra gången så tvingade matte mig att hoppa igen.. Tyvärr missbedömde jag läget lite grann och störtade rakt in i den bakre bommen. Jag ville inte hoppa mer efter det..

image132
..men matte tvingade mig, så att jag inte skulle bli rädd i fortsättningen.. Se vilket fint sista hopp jag gjorde! Nu har jag lärt mig att se upp lite bättre också!

Kommentarer
Postat av: Victoria

hehehe...gud va hon e söööt! =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback