Första spårningen på länge!

Igår var det äntligen dags igen! Jag väntade i bilen medan matte lade spåret. Så fort hon öppnade buren rusade jag ut och försökte hitta spåret, fastän matte sagt till mig att jag inte fick börja spåra än. Matte blev ganska arg när jag stack, eftersom hon vill att "spåret ska ligga tills sig lite".. Pffftt! Jag hittar det lika bra ändå! Jag hann inte in på spåret innan matte fick tag på mig tyvärr..

Till slut var det iallafall dags! Som vanligt var jag väldigt ivrig att få komma iväg och hade svårt att ligga still innan jag fått kommandot "spår". Det var inga större svårigheter att hitta sakerna, men matte säger att jag måste spåra långsammare. Vad är det för roligt med det??

image124
Jag väntar på att få börja spåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback