Flytt till vargarnas rike..

Hej!
Nu har vi flyttat upp till Värmland.. Jag börjar vänja mig vid den nya lägenheten och även vid att gå i skogarna häromkring. Idag när matte och jag var ute såg vi massor med tassavtryck men inga människospår i närheten. Det var lite konstigt. Jag undrar just om det var vargar som hade gått där. De säger att det ska finnas gott om varg här. Ser jag en så springer jag definitivt åt andra hållet!

Det är så skönt att det har kommit snö nu! Det är så vansinnigt roligt att jaga snöbollar som matte kastar..

Zelda

..då ser man ut sån här efteråt! :-)

Nu när vi bor här träffar jag Elsa och Kasper ganska ofta också. Kasper och jag kommer väldigt bra överens, men Elsa är jag fortfarande lite rädd för..
Nu är det snart matdags - magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: Victoria

VILKET OTROLIGT FINT FOTO!!!!
Kram från Tira


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback