Stackars liten Zelda!

Idag var vi på besök hos Kasper och Elsa och deras husse och matte.. Eftersom Elsa
är i höglöp hålls hon och Kasper åtskilda.  Jag och Elsa skulle springa ut en sväng i trädgården och när vi kom tillbaka var det blodfläckar över hela golvet. Matte trodde först att det var Elsas löp-blod, men hon upptäckte snart att det kom från en av klorna på min baktass. Den var kluven! Klon alltså.. Och blödde ganska rejält. Elsas husse fick lägga ett förband. Så nu är det väldigt synd om mig.. Jag går så lite som möjligt och haltar när jag går. Mat var jag inte särksilt intresserad av FASTÄN det var VOV uppepå. Matte ska titta till klon imorgon och ser det inte bra ut ska hon ringa veterinären! Usch!

Stackars liten!
Titta vad synd det är om mig! Fast skon är med såklart! ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej Rebecka!
Du har blivit utmanad. För mer info kolla på min blogg tira.blogg.se

Kram Victoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback