Aktiveringskursen

Idag var det tredje gången på kursen och idag var det dags för "sök". Förra gången tränade vi spår, men det har jag ju tränat innan.. Sök har jag aldrig tränat innan men det gick JÄTTEbra (tyckte i alla fall hundinstruktören Irene och matte. Inkallningen var väl det moment som gick sämst, men jag sprang som en dåre i sökrutan och hittade föremålen fort! Irene tyckte att hon knappt sett en hund med sån motor innan! Hon tyckte definitivt att matte och jag ska tävla. Matte verkade tycka att det var en bra idé så vi får väl se..

image135
Här är en bild från vår utflykt förr-förra veckan. Jag är ett riktigt bad-freak! ;-)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Va kul att det går så bra!!! Bara att "köra på"! :O)

Postat av: Veronika

Hej & hå vad härligt det ser ut!!
Japp, det är samma dag vi pratar om. Efter utställningen blir det grillning & övernattning hos oss!!
Klart att vi laddar för fullt. Go boxerdalare go!!!

2007-05-22 @ 19:16:00
URL: http://www.myrris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback