Ny vecka på aktiveringskursen..

Idag hade vi lydnad på kursen.. Men inte vanlig lydnad, utan lite särskilda grejer som kryp (vilket jag kan ganska bra), skall (vilket jag också kan..ibland) och koppelgående. Matte tyckte att jag var ganska duktig. Vi utförde sakerna på annorlunda sätt än vad jag är van vid, så det tog lite tid för mig att förstå vad det var som matte ville egentligen.. Men om vi tränar hårt några dagar kommer jag nog förstå helt och fullt.

Idag satt matte (återigen) och tittade på valpbilder på mig som  hon tagit med mobilen.. Hon tyckte att vi skulle lägga ut dem på bloggen.. Kvalitén beror som sagt på att matte använt mobilkameran.. Men visst var jag söt!

image136 
Jag är ungefär lika stor som mattes tofflor.. Hon hälsar att hon har strl 39 och därmed inga onormalt stora fötter.

image137
Den där stickade tröjan var ingen hit! Tur att de hämtade mig på sommaren, så att jag slapp använda den!

image138
När jag var liten och söt fick jag ibland ligga i mattes och husses säng.. Om jag aldrig får det nu låter jag vara osagt! ;-)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Nej men såå söööt man var!!!!
Vad synd att ni måste åka redan på kvällen. Men vi träffas ju på utställninging & det ska bli kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback