Zelda's MH-test

I tisdags mentaltestades jag i Sunne. Jag tyckte att det hela var väldigt spännande och ville gärna följa med publiken när de gick till nästa moment. Jag var lite tuffare än jag brukar (tyckte matte) och skällde som bara den på spökena. De skulle inte få komma i närheten av matte! Så fort de vände sig om ville jag däremot gå fram och undersöka vad de var för något egentligen. Matte och husse var väldigt nöjda med resultatet... Så nöjda att de planerar valpar på mig till vintern, om allt går som det ska på utställningarna till sommaren.

image133
Här är mitt resultat från dagen. Lite stolt är jag faktiskt själv också! ;-)

Kommentarer
Postat av: Veronika & Ellen

ÅH sicken duktig tjej! Klart att hon ska ha valpar till vintern!! :-)
Vad kul att ni kommer till Lerum på Pingst klart att grillning & övernattning står kvar.
Ja Mh-pappret har kommit fram
Kramar från oss i Lerum

Postat av: Jonas Dennerman

Detta blev knepigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback