Valpskaran minskar..

Igår var sista inbokade köparen här och hämtade lille Blofeld. Det börjar nu tunnas ut ordentligt i skaran, med bara 3 valpar kvar, varav två som letar nya hem.

Vi är väldigt nöjda med de hem vi hittills hittat åt våra valpar! Det känns jättebra med alla köpare och det verkar redan fungera väldigt bra i valparnas nya hem! Kul! Hoppas att det fortsätter så!! Nu är det bara våra två charmkmuttar kvar som vi hoppas finna lika bra hem till som de andra!

Ett stort tack till alla som uttryckt uppskattning för bloggen! Det är väldigt kul att höra och får mig motiverad till att fortsätta skriva! Så återigen TACK! Jag hoppas att ni fortsätter följa bloggen, även när den i framtiden bara kommer inkludera Alfons och Zelda! =)


Fyra blev tre igår..

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att de hittar sina nya hem snart! =)

Postat av: Mari

Men jisses va stora dom har blivit!! E så supersöta så man bara smälter! Det är någe speciellt med boxervalpar helt klart!

Hoppas verkligen att Ni snart hittar hem till de småttar som e kvar... kanske lite svårare att placera vita än färgade....?

Hoppas vi hörs snart igen! Följer bloggen med spänning :)

2008-12-11 @ 09:56:55
URL: http://www.aglaias.se
Postat av: Mari

Hoppas att någon av dom passar Er, av de som ska komma! Håller me dig, de första veckorna är otroligt viktiga just för präglingen..

Klart jag följer bloggen! Handlar ju om Boxer ;)

2008-12-11 @ 11:29:50
URL: http://www.aglaias.se
Postat av: sofia

Hej igen! det går inte att skicka mail till dig :S konstigt. skicka gärna til mig på [email protected] så borde jag kunna svara på de.. :) kram sofia

2008-12-11 @ 21:22:43
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback